{Cover Monday} The Wish Granter

07 November 2016

Mehr zur Aktion bei Moyas Buchgewimmel!

The Wish Granter von C.J. Redwine


Inhalt
The world has turned upside down for Thad and Ari Glavan, the bastard twins of Súndraille’s king. Their mother was murdered. The royal family died mysteriously. And now Thad sits on the throne of a kingdom whose streets are suddenly overrun with violence he can’t stop. Growing up ignored by the nobility, Ari never wanted to be a proper princess. And when Thad suddenly starts training Ari to take his place, she realizes that her brother’s ascension to the throne wasn’t fate. It was the work of a Wish Granter named Alistair Teague who tricked Thad into wishing away both the safety of his people and his soul in exchange for the crown. So Ari recruits the help of Thad’s enigmatic new weapons master, Sebastian Vaughn, to teach her how to fight Teague. With secret ties to Teague’s criminal empire, Sebastian might just hold the key to discovering Alistair’s weaknesses, saving Ari’s brother—and herself. But Teague is ruthless and more than ready to destroy anyone who dares stand in his way—and now he has his sights set on the princess. And if Ari can’t outwit him, she’ll lose Sebastian, her brother…and her soul. (Quelle: Goodreads)

Meine Meinung
Das Cover ist mal etwas anderes im Gegensatz zu meinen sonstigen Covern. Die Stickerei ist wunderschön und auch die Schrift des Titels passt dazu!

Kommentare:

  1. Hi Kati,

    das Cover gefällt mir gut. Ist mal eine ungewöhnliche Umsetzung und ist auch einfach schön anzusehen. :)

    LG
    Sam

    AntwortenLöschen
  2. Hey!

    Ja, das ist wirklich sehr ungewöhnlich und auch wenn es mich nicht direkt anspricht, finde ich es schön gemacht! Vor allem auch mit den Farben *.*

    Liebste Grüße, Aleshanee
    Mein Cover Monday

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Aleshanee:)
      Eigentlich gehört so ein Cover auch nicht zu meinem Beuteschema, aber irgendwie fand ich es dann doch so besonders^^ Stimmt die Farben waren wahrscheinlich auch ausschlaggebend für mich.

      Liebste Grüße zurück:)

      Löschen

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS